Thursday, August 03, 2006

Gron Pinne, Eller???!

12 Timmar.... Det ar vad det tog mig att ga utanfor dorren idag...

Varfor? Jo jag skulle ga ut for att ta en ciggarett imorse. Drog undan draperierna som vanligt kollade hur vadret var och slet upp dorren. La marke till att det lag nagot precis utanfor dorren och kollade in det. Sag inte riktigt vad det var forran det rorde pa sig. En ORM!!!!! en gron javla ormjavel, precis utanfor varan dorr. Den tittade pa mig och jag forsokte fa igen dorren sa fort som mojligt. Horde mig sjalv utbrista ett ahaaahAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!, och Paul undrade var det var. Jag pekade bara och sa: "orm" Va? sa Paul. "ORM", skrek jag. Han gick fram och tittade, "Ah, javlar" Han stod kvar och tittade tills den ringlade ivag.
Jag pratade inte pa ett bra tag. Det tog timmar tills jag yttrade ett ord. Det enda jag tankte pa var att aka hem. Bort fran Thailand, bort fran allt vad ormar heter.
Jag som ar sa javla radd for ormar var ju bara tvungen att fa uppleva detta, eller hur?! Paul kan ju se sig om i himlen efter sina Elephant trekking in the jungle. No fucking way Im doin that.
Efter vi har fragat hotellpersonalen och andra thailandare om denna orm sa sager de att den ar helt ofarlig. Det ar bara en tradorm, men likt forbannat sa skrammer den skiten ur mig (ursakta sprakvalet. Den ar inte giftig men den kan bitas om man tar i den. Jag kommer dock fortsatta att vasnas och stampa hardare i marken an hos morfar i Grissle. Och jag kommer definitvt fortsatta att roka i badrummet hadanefter och inte vistas ute pa altanen alls.
Nu har jag varit ute och druckit en javla massa Vodka Redbull och hoppas att kunna sova gott utan mardrommar, om ormar.

Ha det bra dar hemma. Och Pappa!? , Fy fan vad jag saknade dig idag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home